Вінчання та шлюб

Цивільні шлюби

Незважаючи на те, що так звані громадянські шлюби, тобто ті, в яких пара існує без офіційного оформлення відносин, на сьогоднішній день не лише не засуджуються, а навіть вважаються нормою, все більше молодих людей повертається до думки про необхідність «штампу в паспорті» . Більше того, скріпивши в РАГСі свої стосунки офіційно, під бурхливі оплески гостей, бризки шампанського та дощ із цукерок та серпантину, молодий осередок суспільства, ймовірно, поїде вінчатися…

Примітно, що на питання про значення цієї обряди багато хто з тих пар, які погодилися на цей крок і приходять до храму, не можуть дати чіткої відповіді на поставлене запитання.

Крім того, навіть люди, які давно одружені і бажають закріпити стосунки, отримавши церковне благословення, дуже часто не мають уявлення про цей процес.

Церковне вінчання

Церковний шлюб або церковне одруження, а також іншими словами вінчання – це подружній союз пари, який полягає через священнодійство в храмі, причому за чітко встановленим порядком. Як відомо, є разюча відмінність цього виду союзу з шлюбом, укладеним у державній установі. Ставити штамп у паспорті і потім розривати стосунки, змінювати цей документ і знову виходити заміж можна не раз і без особливих проблем у процесі. Дуже важливо вибрати правильну весільну сукню для вінчання.

Якщо треба трохи заощадити грошей, можна взяти сукню в оренду

Щодо вінчання, то ситуація інша. Принципове, можна навіть сказати, що єдино правильне становище з боку церкви по відношенню до такого шлюбу – це його нерозривність. Втім, єдиною, але при цьому достатньою причиною для розірвання є зрада, іншими словами – перелюб – одного з подружжя. На відміну від ЗАГСу, процедура розірвання союзу полягає не в бюрократичній метушні, а в тому, щоб отримати у священнослужителя дозвіл на повторний церковний шлюб.

Ті, чиї провини при розірванні не було, мають право не питати дозволу, а ось винна сторона обов’язково має виконати єпітимію – покаяння та викуплення свого гріха шляхом вчинення благочестивих справ, перелік яких визначає духовна особа. Втретє термін епітимії збільшується.

Очевидно, що все це має значення тільки для віруючої людини, а якщо такою з пари ніхто не є або значення обряд має лише для одного, то сама суть таїнства втрачає свій зміст.

5 2 голосів
Рейтинг
Підписатися
Сповістити про
2 коментарів
Старіші
Новіші Найпопулярніші
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Олена
1 рік тому

Дуже вдячна

Тетяна
1 рік тому

Дякую