Політика повернення
Згідно зі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» та Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 р. №172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів», товар можна повернути протягом 14 днів з моменту отримання , якщо цей товар не є корсетними виробами.
Повернення товару належної якості можливе за умови збереження його товарного вигляду (упаковка, пломби, ярлики) та споживчих властивостей (без слідів використання та носіння). Ви можете обміняти непродовольчий товар належної якості, якщо він не підійшов за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром або комплектацією, на аналогічний товар.
Повернення товару неналежної якості. Мається на увазі товар із явним промисловим дефектом, а також товар, який не відповідає замовленню.
Всі витрати на пересилання товару належної якості назад покупець повинен взяти на себе. Компанія компенсує вартість доставки лише у разі доставки товару неналежної якості (товар із явним промисловим дефектом, а також товар, який не відповідає замовленню). Важливо зберегти товар у тому вигляді, в якому воно було отримано Вами: це означає, що товар не повинен мати ознак носіння, плям, пошкоджень, включаючи також припасування по фігурі. Інакше магазин має повне право відмовитися від повернення. Зверніть увагу, що магазин також може відмовитись від повернення, якщо на прохання клієнта до виробу внесено зміни, а також якщо виріб був пошитий за індивідуальними мірками.
Повернення коштів відбувається протягом 7-ми банківських днів з моменту надходження товару на склад. Для оформлення повернення коштів пред'явіть, будь ласка, товарний чек, паспорт, сліп (при оплаті банківською карткою). Без пред'явлення вищезгаданих документів повернення коштів не провадиться.
Щоб уникнути конфліктних ситуацій, просимо відповідально поставитися до вибору сукні та правильно вказати свій розмір та параметри.